Friday, November 5

jangan ganggu aku lagi!

kenape kau datang dalam hidup aku balik padahal kau dah pun campak aku jauh dari hidup kau!selama kite kawan kau telah aku anggap lebih dari sgalanye..lebih dari seorang kawan tapi tolong lahhh..kenapa susah sangat kau hargai aku?Oh yeah...aku baru tau sebab dye kan?sbab perempuan yang telah hancurkan hubungn kite?perempuan yang hancurkan hidup kau!sbab die kite cmni?tak payah kau nk ugut aku ,haty aku tlah trtup untuk kau..tak payh nak melutut depan aku..walau airmata darah skalipun..aku tau bukan salah kau..tapi aku rase berdosa dengan perbuatan aku..disebabkan kau semua orang sekeliling aku benci aku tau sbab ape?sbab aku kawan nan kau,suami orang..tapi aku tak tahu knape slame 8 bulan aku tetap dengan kau..padahal aku tau orang aku paling benci kau..aku sanggup gaduh dengan mama,fara n kawan2 disbabkn kau sorang?aku mintak tolong jauhi aku n keluarga aku..aku da x perlukan kau..aku takkan maafkan kau sampai aku mati sekalipun...kenape kau tak lepaskan die padahal dalam masa yang sma kau perlukan aku dan tak ingin aku lepas dari tangan kau..ya allah kau tunjukkanlah jalan yang terang untuk hamba mu ini..amin~

No comments: